2007. gada 22. – 24.novembrī SIA “Zaļais Centrs” galvenā partnera vadībā SIA “CORVUS Company“ piedalījās 3. starptautiskā enerģētikas un videi draudzīgu enerģijas sistēmu un tehnoloģiju izstādē „Vide un Energija 2007„ . Izstādi rīkoja Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT1 sadarbībā ar Latvijas Republikas Vides ministriju, Baltijas Vides forumu, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un Sustainable Energy Europe.
PROJEKTU LĪDZFINANSĒ EIROPAS SAVIENĪBA
Galvenais mērķis, kāpēc SIA “Zaļais Centrs” piedalījās izstādē, bija jauno produktu prezentācija- atkritumu savākšanas un komplektēšanas pakalpojumi “Trīs Vienā”
Svarīgi bija pastāstīt, cik svarīgi ir ierobežot vides piesārņošanu un atbalstīt videi saudzējošo tehnoloģiju ieviešanu, kā arī veicināt noteikto atkritumu apsaimniekošanu, atkritumu šķirošanu un atkārtotu izmantošanu, lai mazinātu apglabājamo atkritumu daudzumu. Kā arī pēc iespējas vairāk izmantot otrreizējās izejvielas kā, piemēram, to dara mūsu galvenais partneris un videi kaitīgo preču operators SIA “CORVUS Company“, jo jau šobrīd pasaulē sāk pietrūkt primārās izejvielas, un tas ir izjūtams vairāk tieši ražošanas jomā. Bet mums ir tik daudz iespējas, lai samazinātu vides piesārņošanu, tāpēc izmantosim pēc iespējas vairāk otrreizējās izejvielas! Visiem izstādes apmeklētājiem bija iespēja mūsu stendā noskatīties informacionālo videoklipu, kas bija gatavots speciāli izstādei, par vides piesārņošanu un par sekām, kas notiek, ja cilvēki attiecās pret šīm problēmām ar vienaldzību. Izstādes laikā pie mums vērsās ļoti daudzi jaunieši, kuri šobrīd studē vides jomā, kā arī pārstāvji no valsts iestādēm, ar jautājumiem, kas saistīti ar bīstamo atkritumu apsaimniekošanu. Mēs labprāt viņiem palīdzējām un atbildējām uz uzdotajiem jautājumiem. Ņemot vērā to, ka izstādi apmeklēja šīs jomas profesionāļi, SIA “Zaļais Centrs” bija iespēja nostiprināt jau esošos sakarus unizveidot jaunus kontaktus, kā arī piedāvāt savu pakalpojumu potenciālajiem klientiem. Tas savukārt nostiprinās esošo pozīciju un padarīs mūsu kompānijas atpazīstamību kā starp vietējām, tā arī starp ārvalstu kompānijām un paātrinās organizācijas izaugsmi. Tāda veida izstādēs var iegūt ne tikai jaunus partnerus, pārbaudīt un pilnveidot attīstības stratēģiju, bet arī pārspēt savus konkurentus.
|